tabriz

اعطای نمایندگی فروش و صادرات آدامس طبیعی فیدان - تبریز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت آذر سقز تبریز
آدرس
تبریز-
تلفن
0
موبایل
09143084201

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

اعطای نمایندگی فروش و صادرات آدامس طبیعی فیدان

شرکت آذر سقز تبریز تولید کننده آدامس های طبیعی فیدان در دو نوع دراژه و لفاف دار و نیز اولین تولید کننده آدامس طبیعی کندر (تقویت کننده شدید حافظه) در دنیا (با خواص درمانی بی شمار) جهت پخش، فروش و صادرات محصولات تولیدی خود از شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور نمایندگی فعال می پذیرد .

همچنین این شرکت آماده عقد قرارداد با تجار و بازرگانان محترم ایرانی و خارجی برای عرضه محصولات صادراتی خود جهت صادرات به تمامی کشورهای جهان علی الخصوص کشورهای عربی، اروپایی، ژاپن، آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز سایر کشورها می باشد.

از هم اکنون برای اخذ نمایندگی پخش، فروش و صادرات محصولات عالی و با کیفیت ما اقدام نمایید.

اشخاص حقیقی فعال و شرکت های فعال پخش مواد غذایی و دارویی که به صورت پخش مویرگی در شهرستان های محل فعالیت خود اقدام می کنند، می توانند جهت اخذ نمایندگی با شماره تلفن همراه زیر و با آقای ابوطالبی تماس حاصل فرمایند. یا از طریق ایمیل زیر ارتباط برقرار نمایند.

info@fidangum.com

09143084201

شرایط اعطای نمایندگی:

قدرت پخش، فروش و بازاریابی مناسب ( داشتن بازاریاب ، ماشین پخش و....)

اعتبار و شهرت خوب و خوش حسابی


هدف ما در امر بازاریابی و فروش و صادرات، اجرای سیاست برد برد و ایجاد سود مناسب و دائمی برای نمایندگی های فروش و پخش خود و نیز صادر کنندگان عزیز که جزو خانواده بزرگ محصولات فیدان هستند می باشد.

ماموریت و رسالت ما در امر تولید نیز، عرضه محصولاتی کاملاً سالم، بهداشتی، طبیعی و ارگانیک (عاری از هر گونه مواد شیمیایی و رنگ مصنوعی) است تا با کیفیت ترین و ارزشمندترین محصولات را در لوکس ترین و فانتزی ترین نوع بسته بندی در اختیار مصرف کنندگان عزیز و بزرگوار (ولی نعمتانمان) قرار دهیم.

آرمان بزرگ ما غذای طبیعی، ارگانیک و سالم، انسان سالم و جامعه سالم است.


کد آگهی : 55265
بازدید : 9335
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9335
Your رای:
جدیدترین آگهی های سایر لوازم و اثاثه در تبریز 2 مورد
اعطای نمایندگی فروش و صادرات آدامس طبیعی فیدان

اعطای نمایندگی فروش و صادرات آدامس طبیعی فیدان

شرکت آذر سقز تبریز
1396/5/10 11:24:10

اعطای نمایندگی فروش و صادرات آدامس طبیعی فیدان شرکت آذر سقز تبریز تولید کننده آدامس های طبیعی فیدان در دو نوع دراژه و لفاف دار و نیز اولین تولید کننده آدامس طبیعی کن…

بارکدخوان بارکد اسکنر فروش همکار

بارکدخوان بارکد اسکنر فروش همکار

فروش بارکد اسکنر با قیمت استثنایی
1396/5/9 9:56:41

شرکت آرمان توسعه سامان وارد کننده انبوه سیستم های مبتنی بر بارکد و انواع تجهیزات چاپ و اسکن بارکد شامل : - بارکدخوان نوری و لیزری - بارکد پرینتر GODEX - فیش پرینتر حرارتی …